Hétköznapok Koronavírus idején

Dánia - ahogy én látom

Dánia - ahogy én látom

Első pár nap

Röviden

2020. március 03. - Fankerpanker

Múlt hét pénteken megérkeztem. Eső nem esett, viszont a szél fújt. Beköltözés Bogihoz, semmittevés

Szombat

Bogi volt fotózáson pár nappal azelőtt, mielőtt megérkeztem, szóval elmentünk a jutalom hamburgeréért a koppenhágai állomáshoz közel. Délelőtt elpakoltam a cuccaim nála, 13 m2, szóval nem túl sok lehetőségem volt. Meg kicsit be is rúgtunk. 
Szóval hamburger, aztán irány a magyar kocsmába, Ez az e:

https://www.facebook.com/kompassetkbh/

És a Slutaleros zenekar játszott, akinek a gitárosa Erős Dávid. Berúgtunk, aztán haza. Ja, árak: kocsmában a legolcsóbb sör 2400 HUF, boltban a legolcsóbb dobozos sör kb 300, egy üveg bor pedig 800. 

Vasárnap

Főleg semmittevés, illetve este elmentünk az ingyen piacra. Ez tudtommal csak a környéken működik, az alapelv az az, hogy ne legyen food waste, ezért valami segélyszervezet összegyűjti a környékbeli boltokból a lejárat közeli cuccokat, vagy amit a bolt felajánl, aztán hetente 4 alkalommal kiosztja bizonyos időpontban. A sorban állok kapnak egy véletlenszerű számot, általában 1-től 100-ig, majd behívják őket a terembe számsorrendben, és mindenki választhat megadott mennyiségű épp elérhető kaját. Zöldség és gyümölcs mindig van, néha tejtermék és hús is. Kb egy bevásárló szatyorra való kaját össze lehet szedni mindig gyümölcsből és zöldségből.

Hétfő

Sütött a nap, Bogi bringáját próbáltam megfoltozni, de nincs elég fasza szerszámkészletem, így lemondtam róla. Bár szerszámkészletek a facebook marketről kb ugyanannyiba kerülnek használtan, mint otthon használtan, nyomtam most hirtelen egy screenshoot-ot, 100 korona, ami (most még) 4400 HUF körül mozog




Jelentkeztem melókra is, majd kiderül, vadászgatom a CPR számot. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gingarage.blog.hu/api/trackback/id/tr6915502268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása